Szállítással kapcsolatos tájékoztató
Ez az oldal a Gumikesztyű Kft. (Szolgáltató) által értékesített termékek kiszállításáról szóló tájékoztatás céljából készült.
Cégadatok
Cég neve: Gumikesztyű Kft.
Cím: 1191 Budapest, Üllői út 206.
Adószám: 27560930-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-409121
Közösségi adószám: HU 25848674
Telefon: +36-30-869-8118
E-mail: info@gumikesztyu.hu
Web: https://gumikesztyu.hu
Logisztikai partnerünk adatai:
Cégnév: iLogistic Logisztikai és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 2051 – Biatorbágy, Verebély László utca 2. (Pest megye)
Cégjegyzékszám: 13-09-185133
EU Adószám: HU13737467
Adószám: 13737467-2-13
D-U-N-S Szám: 525677519
E-mail: david.reider@ilogistic.hu
Honlap: www.ilogistic.hu
Futárszolgálat:
Az iLogistic Logisztikai és Szolgáltató Kft.-nél több futárszolgálat is elérhető: GLS, Foxpost.
Szállítás módjai:
Szállítás GLS futárszolgálattal (Rugalmas kézbesítés):
- Költsége: 1990 Ft + ÁFA
- Rugalmas kézbesítés: a GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba. - A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. - Kézbesítési lehetőségek:
– Kézbesítés egy másik munkanapon
– Kézbesítés egy új címre
– Kézbesítés munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban)
– Kézbesítés egy GLS CsomagPontba
– Kézbesítés egy GLS Automatába
– Személyes átvétel GLS depóban
– Az átvétel visszautasítása
Átvétel csomagponton/csomagautomatában:
- GLS Csomagpont/csomagautomata (25 kg-ig) Költsége: 1590+ÁFA
- Foxpost Csomagautomata (25 kg-ig) Költsége: 1290+ÁFA
Személyes átvétel Boráros téri csomagponton:
- Költsége: 1150 + ÁFA
- Ha a személyes átvételt választod, a 14:30 óráig leadott rendelésed még aznap át tudod venni csomagpontunkon 16:00 órától.
- A 14:30 óra után leadott rendeléseket a következő napon 16:00 órától tudod átvenni,
de sms-ben minden esetben értesítést kapsz, hogy mikortól vehető át a csomagod. - Cím: 1095 Budapest, Boráros tér 7., Dunaház Üzletközpont, földszinten balra, iLogistic csomagpont.
- Csomagpont nyitvatartási idő:
hétköznap: 12:00-19:00 óráig
szombaton: 10:00-15:00 óráig
vasárnap: zárva - A megrendelt csomagot a megrendelés leadását követő 7 naptári napig tudod átvenni a csomagpont nyitvatartási idejében.
- A rendelést bankkártyával tudod kifizetni az oldalukon vagy a személyes átvételi csomagponton készpénzben vagy bankkártyával.
Szállítási idő:
A megrendelt termékek kiszállítását 3 munkanapos szállítással vállaljuk. A beérkezett rendelések mennyiségének függvényében a kiszállítási idő változhat. Budapest területén kiszállítandó rendelések, vagy nagy mennyiség rendelése esetében sok esetben személyesen szállítjuk házhoz a rendelt termékeket.
Szállítási költség:
Szállítás GLS futárszolgálattal: 1990 Ft + ÁFA.
GLS csomagponton/csomagautomatában való átvétel 1590 Ft + ÁFA.
Személyes átvétel Boráros téri csomagponton: 1150 Ft + ÁFA
Foxpost csomagautomata: 1290 Ft + ÁFA
Ingyenes szállítás min. nettó 49.990 Ft értékű megrendelés esetén.
Utánvét költsége: 399 Ft + ÁFA
Egyes termékek beszerzéstől és beszállítótól függően elérhetetlenné válhatnak, késhetnek ezt a körülményt a Szolgáltató az adott terméknél, szolgáltatásnál jelzi. Azonban előfordulhat olyan eset, amikor a Szolgáltató előre nem rendelkezik ezen információkkal, amely esetben a Vásárlót a visszaigazoló e-mailben értesíti az eltérő szállítási határidőkről.