Szállítással kapcsolatos tájékoztató

Ez az oldal a Gumikesztyű Kft. (Szolgáltató) által értékesített termékek kiszállításáról szóló tájékoztatás céljából készült.

Cégadatok

Cég neve: Gumikesztyű Kft.
Cím: 2209 Péter, Madách Imre utca 51. A.ép., Magyarország
Adószám: 27560930-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-217581
Közösségi adószám: HU 25848674
Telefon: +36-20-288-2459
E-mail: info@gumikesztyu.hu
Web: https://gumikesztyu.hu

Logisztikai partnerünk adatai:

Cégnév: iLogistic Logisztikai és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 2051 – Biatorbágy, Verebély László utca 2. (Pest megye)
Cégjegyzékszám: 13-09-185133
EU Adószám: HU13737467
Adószám: 13737467-2-13
D-U-N-S Szám: 525677519
E-mail: david.reider@ilogistic.hu
Honlap: www.ilogistic.hu

Futárszolgálat:

Az iLogistic Logisztikai és Szolgáltató Kft.-nél több futárszolgálat is elérhető: GLS, Foxpost.

Szállítás módjai:

Szállítás GLS futárszolgálattal (Rugalmas kézbesítés):

  • Költsége: 1850 Ft + ÁFA
  • Rugalmas kézbesítés: a GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.
    A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
  • A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
    Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
  • Kézbesítési lehetőségek:

    – Kézbesítés egy másik munkanapon
    – Kézbesítés egy új címre
    – Kézbesítés munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban)
    – Kézbesítés egy GLS CsomagPontba
    – Kézbesítés egy GLS Automatába
    – Személyes átvétel GLS depóban
    – Az átvétel visszautasítása

    Átvétel csomagponton/csomagautomatában:

    • GLS Csomagpont (25 kg-ig) Költsége: 1850+ÁFA
    • Foxpost Csomagautomata (25 kg-ig) Költsége: 990+ÁFA

    Személyes átvétel Boráros téri csomagponton:

    • Költsége: 1190 + ÁFA
    • Ha a személyes átvételt választod, a 14:30 óráig leadott rendelésed még aznap át tudod venni csomagpontunkon 16:00 órától.
    • A 14:30 óra után leadott rendeléseket a következő napon 16:00 órától tudod átvenni,
      de sms-ben minden esetben értesítést kapsz, hogy mikortól vehető át a csomagod.
    • Cím: 1095 Budapest, Boráros tér 7., Dunaház Üzletközpont, földszinten balra, iLogistic csomagpont.
    • Csomagpont nyitvatartási idő:
      hétköznap: 12:00-19:00 óráig
      szombaton: 10:00-15:00 óráig
      vasárnap: zárva
    • A megrendelt csomagot a megrendelés leadását követő 7 naptári napig tudod átvenni a csomagpont nyitvatartási idejében.
    • A rendelést bankkártyával tudod kifizetni az oldalukon vagy a személyes átvételi csomagponton készpénzben vagy bankkártyával.

    Szállítási idő:

    A megrendelt termékek kiszállítását 3 munkanapos szállítással vállaljuk. A beérkezett rendelések mennyiségének függvényében a kiszállítási idő változhat. Budapest területén kiszállítandó rendelések, vagy nagy mennyiség rendelése esetében sok esetben személyesen szállítjuk házhoz a rendelt termékeket.

    Szállítási költség:

    Szállítás GLS futárszolgálattal: 1850 Ft + ÁFA.
    GLS csomagponton való átvétel 1850 Ft + ÁFA.
    Személyes átvétel Boráros téri csomagponton: 1190 Ft + ÁFA
    Foxpost csomagautomata: 990 Ft + ÁFA
    Ingyenes szállítás min. nettó 39.990 Ft értékű megrendelés esetén.

    Egyes termékek beszerzéstől és beszállítótól függően elérhetetlenné válhatnak, késhetnek ezt a körülményt a Szolgáltató az adott terméknél, szolgáltatásnál jelzi. Azonban előfordulhat olyan eset, amikor a Szolgáltató előre nem rendelkezik ezen információkkal, amely esetben a Vásárlót a visszaigazoló e-mailben értesíti az eltérő szállítási határidőkről.